Specifiek ontwikkelde trainingen voor medewerkers dienstverlening binnen de organisatie:

· Sociale media en webcare

· Gespreks- en communicatietechnieken

· Digitale vaardigheden

· Hoe werkt de gemeente?

· Gastvrij communiceren en hostmanship

· Nederlands

Sociale media en webcare: training voor KCC-medewerkers in het gebruik van sociale media.

Gespreks- en communicatietechnieken voor KCC medewerkers: technische gesprekvaardigheden, gastvrije en klantgerichte communicatie, leiding en regie houden in het gesprek, omgaan met emoties en agressie.

Digitale vaardigheden: het ontwikkelen van digitale vaardigheden, waardoor de medewerker optimaal gebruik maakt van beschikbare applicaties en systemen.

Hoe werkt de gemeente? Uitleg van het bestuurlijk apparaat.

Gastvrij communiceren en hostmanship voor KCC medewerkers: creëer het wow-effect bij klant, terwijl we toch zakelijk blijven.

Nederlands: schriftelijke vaardigheid op ieder gewenst niveau, bijvoorbeeld ‘klantcommunicatie op B1-niveau’.

Nederlands: schrijven op B1 niveau