Waarom maken de Hema, de NS, de Rabobank en Achmea gebruik van mystery shoppers? Juist, om te ervaren hoe klanten ├ęcht geholpen worden. De mystery shoppers van Sieka Geldof testen de dienstverlening van uw gemeente over alle servicekanalen (schriftelijk, telefonisch, elektronisch, persoonlijk, sociale media):

  • Komt uw gemeente de beloften uit het kwaliteitshandvest na?
  • Is uw dienstverlening over alle servicekanalen even goed?

Onze Mystery Shoppers geven u graag inzicht in hoe klanten uw dienstverlening daadwerkelijk beleven.

Resultaat

Met het inzetten van Mystery Shoppers krijgt u een objectief en helder beeld hoe de dienstverlening er bij uw gemeente voorstaat.

Aanpak en Opzet

Wij zetten verschillende Mystery Shoppers in die bijvoorbeeld telefonisch een aantal vragen  stellen of fysiek de gemeente bezoeken. Dit doen we aan de hand van een aantal scripts, die we vooraf met de opdrachtgever bepalen. De medewerkers van de gemeente zullen niet op de hoogte zijn van de komst van deze Mystery Shoppers. Na afloop presenteren wij u onze bevindingen in de vorm van een helder rapport. Op basis van deze informatie kunt u uw dienstverlening naar de burger toe verbeteren.